پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215468
مشکلات چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت‌ها ندارد/برخي مديران در جذب اعتبارات ضعيف عمل کردند
تاریخ انتشار : 1395/04/22 10:11:51
نمایش : 924
استاندار چهارمحال و بختياري در همايش دهياران اين استان گفت: بسياري از مشکلات استان چهارمحال و بختياري ارتباطي به دولت‌ها چه دولت فعلي و چه دولت‌هاي قبل ندارد و اين مديران استان هستند که در جذب اعتبارات کوتاهي کرده‌اند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار  قاسم سليماني در همايش روز شهرداري‌ها و دهياري که با يک هفته تاخير در مجتمع لاله شهرکرد با حضور دهياران استان چهارمحال و بختياري برگزار شد گفت: استان چهارمحال و بختياري يکي از استان‌هايي است که قابليت‌هاي بسيار و استعدادهاي ناشکفته متعددي در آن نهفته و نهان است اما متاسفانه همچنان در زمره استان‌هاي محروم قرار دارد.

وي اين محروميت را ناشي از عملکرد دولت‌ها ندانست و تصريح کرد: در راستاي توسعه استان چهارمحال و بختياري اعتبارات بسيار خوبي چه در سال‌هاي قبل و چه در حال حاضر اختصاص يافته است اما متاسفانه بسياري از مديران در جذب اعتبارات استان از طريق وزارتخانه‌هاي مربوط کوتاهي کرده‌اند.

وي خطاب به مديران گفت: مطالبه‌گري بايد در وجود مديران باشد و اين از محاسن يک مدير است و يک مديري نبايد به دليل حفظ سمت خود دست از مطالبه‌گري از مراجع مافوق دست بکشد.

استاندار چهارمحال و بختياري به برخي اقدامات شايسته دستگاه‌ها و نهادها در سطح شهرها و روستاها اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه پيگيري‌هاي بسيار باعث شد با تخصيص اعتبارات مورد نياز، دريافت سهميه قير رايگان استان و همچنين همت دهياران و شهرداران استان چهارمحال و بختياري به معناي واقعي نهضت آسفالت در استان شکل گيرد که همچنان اين نهضت ادامه دارد.

استاندار دهياران را مسئولان دولت و امين مردم در روستا ها معرفي کرد و افزود: دهياران در درجه اول و در اهم موضوع بايد نسبت نظارت دقيق بر ساخت و سازها اقدام نمايند.

وي در ادامه به بلامانع بودن اجرايي طرح‌هاي هادي در مناطق حفاظت شده اشاره کرد و افزود: بزودي اين موضوع به صورت بخشنامه به دهياران ابلاغ مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري به پروژه آبرساني بن، شهرکرد، بروجن اشاره کرد و بيان داشت: اجراي اين پروژه انقلاب عظيمي در استان ايجاد مي‌کند که اميدواريم اين پروژه در سال ۱۳۹۶به پايان رسيده و بهره‌برداري شود.

قاسم سليماني همچنين به آبرساني روستاهاي لردگان از طريق چشمه آتشگاه و بخشي نيز از طريق شمس‌آباد اشاره کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در بخشي از سخنان خود به موضوع در اختيار گرفتن بخشي اراضي شهرها و روستاها توسط منابع طبيعي اشاره کرد و گفت: اين اراضي ملک مردم است و اداراه منابع طبيعي بايد با ديدي مهربانانه و کمک‌کننده نسبت به صدور مجوزا قانوني همکاري کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html